tisdag 31 mars 2009

Ny kikare...

...till min 222a är på inkommande!!! Leupold VXIII 6,5-20x50 minsann. Nu ska här skjutas (bom?) på avstånd upp mot 250m! Liiiite taskigt i gryning/skymning om man får tro experterna. Men det tror jag att jag tar...för den pengen så är den väl värd varje krona! Nypris över 11 tusen varav jag fick betala en spottstyver! Fick utomordentlig nytta av kursen i förhandlingsteknik jag gick i höstas. Så med "Kart" som växer och gror i Teres mage, en underbar son(vars humörsvängningar just nu ingoreras), våren i antågande, påskfirande i Årberget inplanerat, ett bra och inspirerande jobb, många goda vänner OCH denna fina kikare i min ägo så kan man inte säga annat än att jag trivs med livet just nu...

...så...

...snart vänder det väl?! Inte faen kan man må så här bra ostraffat???

Inga kommentarer: