måndag 23 mars 2009




Jaha...har konstaterat att kikarn på 222:an inte blir långvarig. For ut i lördags på rävlock(läs: behövde lite frisk jaktluft) och satt mest och tittade i kikarn i mörker, gryning och fullt dagsljus. Och...nej...vill inte ha oskarpa och ljuskänsliga saker på ett vapen som kommer användas i dåligt ljus. Förslag välkomnas...




Såg en tråd på robsoft om jaktstugor. Lägger in lite natursköna bilder från mitt smultronställe i tillvaron för er Robsoftare att kika på!



Den lilla stugan som syns är en stuga som jag sov i under renoveringen av "min"(farsgubbens)stuga...liten...otät vedspis....möss....i...massor....men va faen...fick ju sova "på skogen" det är huvudsaken...men ska säga att nu när stuga är beboelig(visst finns det massor kvar att göra än men...) så har jag gradvis insett att mitt smultronställe kommer att förbi...urskoj! Och....religöst...!!!!!!!! Svårt att förklara...
Sen är det en bild på uthuset och...dasset....av nån outgrundlig anledning tar jag alltid kort på skithuset...
Kort på själva stugan kommer...de e då själva faen att man har 23 dassbilder men inte en enda bild på stugan...!!! :-)
Happy hunting!


Inga kommentarer: